Klussenbedrijf Jaimy Cornelissen bedankt!

27 september 2023 15:00

Trainers van JO-9, JO-11, JO-12-1, JO-12-2, JO-14

Klussenbedrijf Jaimy Cornelissen bedankt!

Naast de teams van de pupillen die gesponsord zijn door Klussenbedrijf Jaimy Cornelissen, zijn onze trainers / leiders ook voorzien van mooie nieuwe trainingspakken en regenjassen.

"Heb jij ze al zien lopen de mannen in het blauw?
Nee het zijn niet de smurfen maar het zijn onze trainers / leiders die in het nieuw zijn gestoken met een trainingspak en een all weather jacket om in weer en wind voor de kinderen klaar te staan.

Uit waardering vanuit het bestuur en de sponsorcommissie voor de vrijwilligers. Graag als trainer zelf (en denk ook namens de andere trainers) wil ik het bestuur en Klussenbedrijf Jaimy Cornelissen hiervoor bedanken.
Nog niet alle trainers zijn voorzien maar de na leveringen zullen nog volgen."

P.s.: namens JO-11 willen wij onze grootschrijver Jaimy Cornelissen ook bedanken voor de prachtige verhalen die hij altijd schrijft over onze gespeelde wedstrijden. Helemaal top en gaaf, ga zo door krullenbol!

Dank namens,

Jan Klaver, Constant Kusters, Ferry Dicks, Marcel Franken, Kevin Theunissen, Demi Zaaijer, Christiaan Magendans.

Jaimy_Cornelissen.jpg
Bron: Foto copyright: Constant Kusters.

Jaimy Cornelissen Jeugdcommissie S.V. de Paasberg