Paasberg JO-11 tegen DVOV JO-11 zaterdag 3 februari.

5 februari 2024 12:15

Constant Kusters.

Paasberg JO-11 tegen DVOV JO-11 zaterdag 3 februari.

Zaterdag 3 februari was het zover, we mochten weer spelen tegen DVOV uit Rozendaal van de Pinkenberg. Een team waartegen wij al vaker hebben gespeeld. En te maken kregen met een tegenstander die net voetbalt speelt.

Nadat we handen hadden geschud met de trainers van DVOV, de pupillen warm hadden gelopen, konden we beginnen. Wel met een voetnoot dat twee van onze teamleden nog een blessure hadden t.w.: Liam en Jessey.

Maar goed met 1 wissel moest het lukken verzekerde trainer Jan Klaver en ik zelf, zou het spel begeleiden in de rol zijnde als leider / scheidsrechter.

De wedstrijd hiervoor had DVOV met 18-0 verloren, maar we dachten zo’n dolle boel zal het absoluut niet worden. Simon onze spits was weer fit en kon er weer tegenaan.

Fluitsignaal gegeven we gingen er tegenaan, al heel snel tikte onze spits Simon naar 1-0 en daarna 2-0.

Annie met een prachtgoal vanaf de middenlijn ongeveer naar 3-0 en met doelpunten van Fadi, Quinten en Simon eindigde de uitslag als volgt in 6-0 voor s.v. de Paasberg JO-11.

Mooie uitslag op naar de volgende wedstrijd pas weer op 24 februari tegen Wodanseck in Wolfheze. We hebben twee weken rust in het weekend, even bijkomen voor de ouders. Trainingen gaan wel gewoon door.

DVOV_3_feb.jpg
Bron: Foto: Copyright Constant Kusters.

DVOV JO-11