OBW JO-11 – Paasberg JO-11 zaterdag 27 januari 2024.

27 januari 2024 17:00

Constant Kusters.

OBW JO-11 – Paasberg JO-11 zaterdag 27 januari 2024.

Eindelijk mochten we weer aan de bak, nadat vorige week de wedstrijd tegen VDZ was geschrapt, wegens het winterse weer. Mochten we nu om 12:15 uur voetballen in Zevenaar. Eindelijk eens een keer uitslapen op de zaterdagochtend, na een drukke werkwerk te hebben gehad, nu hebben we tenminste iets aan de zaterdagochtend dachten veel ouders.

Ondanks 3 vaste krachten van ons team in de “ziekenboeg”; Jessey, Simon en Quinten. Ging de ploeg ervoor. We mochten van Ferry, Lionel lenen van JO-9. Zodat we toch nog 1 wissel hadden, namens het team dank.

Het team van OBW was ons bekend, nette club, goede ontvangst en een prettige sfeer. De opstelling had trainer Jan Klaver, bekend gemaakt aan het team, 3,2,2. 3 verdedigers, 2 middenvelders en 2 spitsen en uiteraard onze keeper.

Het team had er zin in en al snel zette aanvoerder Achmed ons op 0-1 voorsprong. Alle pupillen hadden de instructies van de trainer en leider goed opgevolgd. En de eerste 15 minuten bleven we mooi op voorsprong. Na de korte pauze van 15 minuten even het team bijeenroepen alles ging goed. En daar gingen we weer als een speer. Omar en Achmed maakte zich waar als spitsen. Omar knalde soepel ons naar 0-2 en daarna tikte Omar ons ook nog eens naar 0-3.

Aangekomen bij de rust stonden we voor met 0-3. Er volgende ranja voor de kinderen en koffie voor de trainers. Krullenbol Jaimy was samen met Jessey die geblesseerd was komen kijken naar de wedstrijd en gaf ook nog wat tactische adviezen.

Nog tweemaal 15 minuten te gaan, OBW probeerde doelpunten te forceren maar dankzij onze ijzeren verdediging achterin van Thorsten, Liam en Annie en uiteraard keeper Jay was er nauwelijks een doorkomen aan. De middenvelders Amy en Fadi deden het ook top. Maar door deze opgebouwde druk volgde er dan toch nog 1 tegen doelpunt wat de eindstand bracht op 1-3. We namen nog penalty’s, handjes netjes schudden en gingen daarna huiswaarts.

Goed gevoetbald op naar de volgende wedstrijd.

Jo-11_27_jan_2024_2.jpg
Bron: Foto: Copyright Constant Kusters.

JO-11 OBW