Sponsor nieuws!

11 juni 2023 9:30

Sponsorcommissie s.v. de Paasberg

Sponsor nieuws!

Met trots mogen wij onze presenteren dat wij een hoofd jeugdsponsor hebben gevonden.
Klussenbedrijf Jaimy Cornelissen zal voor de aankomende 4 jaar op de trainingspakken en jassen van onze jeugdstafleden komen.
Persoonlijk vind ik het een heel mooi moment, Jaimy heeft zelf altijd gespeeld in onze jeugd en is misschien wel de jongste debutant ooit in ons 1ste elftal.
Prachtig hoe hij zich nu inzet voor onze jeugd, bedankt voor het vertrouwen!

Deze zomer zal Jaimy ook meewerken aan wat onderhoudswerkzaamheden op de club zodat het na de zomervakantie het clubgebouw weer mooi in de lak staat.

Ook heeft Jaimy een leuke statiegeldflessen actie geregeld bij de COOP Schutterbergplein! Meer informatie volgt nog! Maar bewaar wel alvast al je statiegeldflessen!

Met sportieve groeten,

Sponsorcommissie s.v. de Paasberg