Nieuws vanuit de sponsorcommissie.

1 maart 2023 10:00

Ferry Dicks

Wie zitten er in de sponsorcommissie?
Daniel Zweers (bestuurslid en trainer JO-17) als oudgediende heeft sinds kort 2 nieuwe leden erbij gekregen. Appie van der Elst en Ferry Dicks. Appie is de vader van Phillip (keeper van het 1ste elftal). Ferry is jeugdtrainer van de JO-8.

Wijziging hoofdsponsor 1ste elftal
Vanaf het nieuwe seizoen zal het 1ste elftal voorzien zijn van een nieuwe hoofdsponsor. Dit zullen Koenders Transport en Café de Schutterberg zijn, alvast bedankt voor jullie vertrouwen! Daarbij willen wij Bram Keurentjes en zijn gezin bedanken voor de tijd dat hij met zijn bedrijven op de bord van het 1ste elftal heeft geadverteerd met S.S.A. en voorheen BMK.

Samen proberen wij de club te ondersteunen in het vinden van sponsoren en het regelen van div. sponsorzaken o.a. kledingaanschaf, reclameborden en div. Voor vragen kun je mailen naar [email protected].

Sponsorborden/reclameborden
Het hoofdveld is voorzien van een nieuwe mooie omheining, hierdoor werden we wel gedwongen om te investeren in een nieuw ophangsysteem voor de reclameborden lang het hoofdveld.
Het resultaat mag er zijn! Aangezien we nog wat legen plekken zijn, hebben we deze voorzien van een blanco bord, dit om te voorkomen dat er niet op het ophangsysteem gestaan kan worden en voor ons een mooi streven om deze vol te maken.

Club van 50 en 100
Doel van de Club van 50 en 100 is om extra gelden te werven voor de vereniging. Voor speciale activiteiten en noodzakelijke verbeteringen die niet vanuit de verenigingsbegroting betaald kunnen worden. De Club van 100 zorgt ook voor extra binding iedereen die de Paasberg een warm hart toedraagt en extra willen steunen. De Club van 50 gaat volledig naar de jeugd.
Voorheen hadden wij fysieke bordjes en nu zijn we overgegaan op 2 digitale schermen die achterin de kantine hangen.

Jeugdsponsor gezocht!
Voor het aankleden van alle vrijwillige jeugdstafleden zijn we nog opzoek naar een sponsor die zich hieraan wil verbinden. Mocht je interesse hebben, mail of spreek ons aan hierover.

Clubkleding
We zijn nog onderzoekend naar de mogelijkheden en in gesprek met leveranciers voor een nieuw kledingcontract. We hopen dit snel af te ronden. Zodat we hier in het nieuwe seizoen al gebruik van kunnen maken. Dus wordt vervolgd.

Leuke initiatieven
Binnen de club zijn er ook 2 leuke initiatieven ontstaan voor het spekken van de jeugd pot. De barmedewerkers kopen snoeprepen in en de winsten daarvan gaan de pot in. Ook staat er al een tijdje een kleine flessen verzamelpunt in de kantine, hier wordt al aardig gebruik van gemaakt. Ook zijn er enkele bedrijven die deze verzamelen en vervolgens aan ons doneren. De opbrengsten hiervan zijn te vinden muur naast loket cafetaria.

Voor al jouw vragen/opmerkingen over sponsoring en kleding kan je mailen naar: [email protected] of spreek ons even aan. Achter de bar komt een flyer/inschrijfformulier te liggen met de div. sponsormogelijkheden.

Met vriendelijke groeten,

De sponsorcommissie van S.V. de Paasberg.