ZATERDAG 3 DECEMBER Sportclub Groessen JO10-3JM tegen PAASBERG JMO-10-1, UITSLAG: 1-16

8 december 2022 13:00

Constant Kusters.

ZATERDAG 3 DECEMBER Sportclub Groessen JO10-3JM tegen Paasberg JMO-10-1, UITSLAG: 1-16
We waren al vroeg in Groessen zo rond 8:00 uur, we moesten om 8:30 al voetballen. Het ochtendlicht begon net door te breken toen we begonnen te voetballen. Al snel bleek ons team, veel beter en was de uitkomst al snel bekend dat we met dubbele cijfers zouden winnen. Ons team heeft weer uitstekend gepresteerd. Ondanks de intredende winterkou voetbalde de jongens en meiden een mooie wedstrijd. 1-16 gewonnen iets waar we trots op mogen zijn en nog even en we zijn kampioen!