Zaterdag 26 november: VVO JO-10 Paasberg JMO-10, een

30 november 2022 13:45

VVO JO-10 Paasberg JMO-10 zaterdag 26 november een
 spannende wedstrijd!

We verheugde op het wederzien met VVO, de vorige keer zaterdag 24 september, speelde we 1-1 gelijk tegen deze club. Het was feitelijk de enige keer dat wij van een club niet hadden gewonnen maar gelijkspeelde. De wedstrijd was een strijd tussen gelijke. Eerst stonden we voor met 0-1, maar snel werd het 2-1, maar toch wist het team de eindstand om te zetten naar een 2-4 winst voor de Paasberg. We werden hartelijk ontvangen bij VVO en verheugen ons op een volgende keer. Was een prachtige wedstrijd, die zeer hartelijk verliep.
VVO JO-10 – Paasberg JMO-10 uitslag:2-4